Ascult radio-urile online

Stiai ca radiourile online se numesc doar acele posturi de radio care pot transmite doar pe o retea de internet? Exista si anumite posturi de radio care pot emite si pe frecvente AM sau FM, dar si pe internet, cu ajutorul unei solutii de streaming. Daca nu stiai, acum nu poti sa zici ca nu stii. Eu nu stiam, dar nici curios nu am fost. Imi place sa ascult muzica la radio, dar nu ma intereseaza ce fac cei din spatele acelui radio pentru a putea sa imi ofere mie sunete, asta tine de ei, eu sunt un simplu client care fac decat sa ascult muzica si sa ma relaxez.

Imi place sa ascult muzica de calitate, nu ascult muzica de pe radio-urile romanesti mari deoarece ele sunt asaltate de reclame sau stiri, informatii de care nu sunt interesat. Un radio de muzica trebuie sa ofere doar muzica de calitate, pe placul ascultatorului, daca mai baga si reclame si stiri, atunci eu nu mai sunt ascultator. Imi place postul Radio Dance Online deoarece are muzica romaneasca buna, dar totodata si muzica straina. De exemplu, de doua ore am inceput sa il ascult astazi si nici o reclama, nimic. Poi, astfel de posturi de radio sa fie si pe AM sau FM, de reclame ne-am saturat, zic si eu.

Apropo de radio-ul de mai sus, este un radio online care face parte din reteaua radiotraditional.ro, de ce zic retea? Este foarte simplu, au in componenta mai multe radio-uri online de diferite genuri, de exemplu: este un radio doar cu manele, altul cu manele dar vechi, altul cu colinzi, muzica populara romaneasca, hip-hop si un radio oldies. Asculti ceea ce iti place, nu ca la radio-urile mari, odata e muzica romaneasca, odata straina, odata manele, odata populara, sunt multe radio-uri care au o varza in playlist.

Leave a Reply

