Blogul e o jucărie, dar jucăria se strică odată și odată

Acum câțiva ani am descoperit ceea ce înseamnă un blog, asta după ce aveam o listă de bloguri pe care le citeam zi de zi. Acum, lista nu mai există, nu pentru că nu mai există blogurile respective, doar că, mulți și-au transformat blogul în directoare de articole plătite și comunicate de presă. Îmi pare rău că acei autori nu și-au folosit blogurile cu cap. Se poate câștiga bani nu doar dacă adaugi zi de zi articole plătite și mai știu eu ce comunicate primite de la diferite agenții de comunicare.

blog

Îmi pare rău pentru că tot mai multe persoane își transformă blogurile în directoare de articole. De ce fac asta? Pentru bani. Pentru bani își strică o reputație, un public și desigur un blog. Nu vreau să dau exemple, nu pentru că nu aș putea, dar nu e frumos. Într-un moment astfel de bloguri mor, pur și simplu mor. Traficul scade atunci când un blog e plin de advertoriale și comunicate de presă, când nu mai e trafic, scade și numărul de clienți și tot așa până moare un blog.

Și nu e doar un singur caz, în fiecare zi tot mai multe persoane care au blog decid să vândă, să-și transforme blogul într-un gunoi. Simplu. Pentru bani. Ce contează dacă adaug acolo o sută de advertoriale și două-trei articole persoanele, ce contează? Am public, câștig bani, blogul e jucăria mea și mă joc cum vreau eu cu ea. Până când jucăria se strică și nu mai vin beneficiile materiale.

Sursă foto: necunoscut (cunoști autorul?)  

2 thoughts on “Blogul e o jucărie, dar jucăria se strică odată și odată

  1. sorimobile

    Cu siguranta nu mi-as transforam blogul in altceva. De ce? Pai in primul rand am creat acest blog pentru a scrie despre viata mea… Despre ce imi place.. e un blog personal 😉 Scriu despre ideile mele, sentimentele mele… Chiar si numele face referire la ea.. La sorina.. prima mea si singura iubire. Nu imi trebuie vizite sau trafic… Pentru mine e ca o carte online, un loc jnde sa scriu atunci cand sunt trist sau fericit. Cred ca pentru toti ar trebui sa fie asa.

    Like

    Reply
  2. Cristian Post author

    Dan, iti pot da o lista imensa de bloguri care au inceput ca bloguri persoanel, numesiprenume.ro, doar ca, intre timp au devenit adevarate gunoaie. Asa am inceput si eu cu un blog, dar mentionez ca nu e facut pentru a face publicitate unor branduri x. Am o pasiune pentru animale, oricare ar fi ele, mi-am deschis un blog acum trei ani de zile si am inceput sa scriu sfaturi, idei si multe altele. Dupa cateva luni am fost contactat de agentii, multe, sa adaug anumite comunicate de presa, daca vreau sa sustin nu stiu ce campanie. Am refuzat, dar n-am refuzat nimic atunci cand vine vorba de articole platite. Stii care e treaba? Cand adaugi comunicate de presa gratuite, unele agentii ofera anumite produse sau din cand in cand o suma de bani, asa, sa fie. 1 articol din 20 de articol platit, mult, putin, nu conteaza. Din acel un articol platit publicat pe luna imi permit sa imi extind blogul, sa organizez concursuri… Nu m-am gandit niciodata sa imi stric blogul cu articole platite, nu aveam de ce, vreau sa ofer informatii reale, relevante si testate. Degeaba recomand magazinul hainedecateimikeymouse daca n-am incercat produsele lor, n-am facut o comanda, s-a inteles.

    Like

    Reply

Leave a Reply

