Campania electorală a lui Ponta nu s-a terminat

În cursul zilei de azi am primit un mesaj de la echipa lui Victor Ponta, cum că îmi mulțumește că am fost alături de ei și să îl votez pe Ponta. De unde știu că de la ei a venit sms-ul? Simplu. Acum ceva vreme m-am înscris la o campanie, 50.000 de tricouri gratuite. Cu un număr de telefon pe care nu îl folosesc, primit gratuit de la Orange. Deci, Victor Ponta joacă murdar, chiar și în ziua finală. Și nu, nu l-am votat pe Ponta, nu pentru că nu aș fi putut, dar e un mare măscărici și un mincinos.

Am ciordit fără acordul celor de la ziuaconstanta.ro poza de mai sus.

3 thoughts on “Campania electorală a lui Ponta nu s-a terminat

  1. Silviu Buculesei Blog

    Ce coincidenta :))) =)) pe mine m-au si sunat ca sa le dau doua numere de telefon de la persoane care nu au fost la vot si doresc sa mearga.
    Recunosc, in primul tur l-am votat pe Ponta insa nu stiam cine este cu adevarat, acum mi-am dat seama ca-i un mascarici si l-am votat pe Klaus Iohannis

    Like

    Reply

Leave a Reply

