Acumulator portabil POLO de la noontec

Azi am primit cadou o baterie portabilă produsă de noontec, numită POLO. Despre brand nu o să comentez, nu cunosc, nu comentez. În schimb, produsul îmi place foarte mult. Are un design foarte atrăgător, material de bună calitate și are o cutie drăguță, nu de aia ieftină cum găsești pe la chinezi. Până acum nu îi vedeam rostul unui astfel de gadget, dar de când am primit bateria pot să zic că e foarte utilă și chiar își merită fiecare bănuț.

Bateria are 5600mAh, ceea ce înseamnă foarte mult. Pentru telefonul meu Nokia Lumia 930, bateria îmi este de mare folos. Din câte știu bateria din telefon are doar 2420mAh, adică pot să îmi încarc de două ori telefonul cu bateria portabilă. Nu o să scriu multe, deoarece nu știu de ce să mă leg, de design, cum se încărca… e o baterie portabilă, are un led, un buton și posibilitatea de a încărca două device-uri simultan.

Prețul din câte știu este de aproape o sută de lei, dar găsiți pe piață și mai ieftine. Cu siguranță o să mai scriu despre produsele de la noontec, cât de curând. În curând o să organizez un concurs, mă gândesc să va ofer un produs de la noontec, poate o baterie.

3 thoughts on “Acumulator portabil POLO de la noontec

  1. Cristian Post author

    Direct de la agentia care se ocupa de comunicarea noontec. Iti zic eu ca ai ce face cu ea. Apropo, o sa organizez peste cateva zile un concurs frumos, m-am gandit la ce premii sa ofer, cu siguranta o sa iti placa.

    Like

    Reply

Leave a Reply

