O problemă cu titlurile

În acest moment stau pe o platformă de blogging foarte cunoascută, am ales această platformă deoarece sunt foarte familiarizat și știu cum se mișcă și ce poate să îmi ofere. Din păcate sunt foarte limitat, așa că, de acum, titlurile la articole o să se vândă mai ciudat, am încercat să modific să se vadă corect, dar tema e puțin diferită și nu afișează titlurile așa cum îmi doresc eu. Nu pot să fac modificări din css, așa cum am spus, sunt foarte limitat.

Am încercat să fac mai multe modificări asupra aspectului, dar tot ceea ce îmi doream nu se putea realiza. Mă gândesc să îmi înregistrez un domeniu și să îmi cumpăr un server VPS, dar mai stau câteva săptămâni sau luni și după voi face acest demers, care cu siguranță o să fie unul bun pentru mine și pentru blog. Încă nu sunt decis dacă merit să am un blog, sunt schimbător ca vremea, azi e frumos, mâine e urât. Deci, nu mi-aș cumpăra acum un domeniu și ceea ce îmi mai trebuie și mâine să nu mai scriu nimic.

Update: Am schimbat tema blogului. Titlul se vede perfect. O să fac modificări în curând, adică, o să îmi mut blogul pe un domeniu.

3 thoughts on “O problemă cu titlurile

  1. Stefan

    Nu ai nevoie de-un VPS pentru un blog, pentru început merge și-un hosting mai ieftin. Îți recomand să-ți iei un domeniu, te ajută foarte mult în crearea brand-ului personal.

    Like

    Reply
  2. Cristian

    E mult mai ieftin un VPS decat un pachet de gazduire. Am vrut recent sa cumpar un pachet de gazduire si un IP a costat 20 lei pe luna, cat un VPS. Asa ca, daca decid sa imi inregistrez un domeniu si sa fac un brand personal in online, cu siguranta un VPS imi voi lua. O platforma de blogging nu e asa de greu de instalat, mai ales wordpress sau ghost.

    Liked by 1 person

    Reply

Leave a Reply

