În curând lansez un magazin online

De câteva săptămâni tot am zis că o să îmi deschid și eu un magazin online, așa că, de câteva zile am început să lucrez la un magazin online. Momentan sunt la faza de optimizare a platformei pe care o voi folosi pentru magazin, după ce termin tot ce trebuie aranjat voi trece la partea de design. Acolo o să am mult de muncă, vreau să ofer o experiență interesantă și interactivă.

Deja am făcut comandă de produse, nu multe, pentru început vreau să am un stoc cât de cât bun, dacă vânzările o să meargă o să îl măresc în funcție de comenzi. În acest moment am produse precum acumulatoare portabile (de la 6000mAh până la 20000mAh), boxe portabile, huse pentru telefoane, căști și lasere. Când o să termin cu magazinul mă gândesc să cumpăr și carduri de memorie, stick-uri și mini-drone.

M-am gândit să cumpăr și gadgeturi care au un preț mai mare, precum roboți care să facă anumite lucruri sau elicoptere care să zboare la o înălțime destul de mare, dar momentan nu risc să investesc în așa ceva deoarece vreau să văd cum o să funcționeze magazinul în primele trei-șase luni, dacă o să fie așa cum îmi doresc eu, atunci voi investi în mai multe produse.

Acum mă aflu într-o situație puțin dificilă, chiar nu știu ce produse mici să adaug în magazin. Produsele le cumpăr de afară la un preț foarte bun, nu adaug un adaos comercial mare deoarece vreau să am prețuri mici. Cât despre concurență. Sunt multe magazine care vând aceleași lucruri, la prețuri diferite. Eu cumpăr doar produse ce nu există pe la noi, deci voi avea succes. Eu mi-am făcut lista, dar va întreb pe voi, ce produse credeți că ar trebui adăugate într-un magazin de gadgeturi și accesorii pentru telefoane/tablete?

Încă nu știu exact când voi termina magazinul, eu mă gândesc să îl lansez abia după ce e totul pus la punct, adică adăugarea de produse, metodele de plată și desigur, după ce fac un contract cu una-două firme de curierat. O să revin cu un articol după ce voi lansa magazinul, tot atunci o să vin cu sfaturi pentru cei care vor să își deschidă un magazin online, pas cu pas.

3 thoughts on “În curând lansez un magazin online

  1. Ionut

    Eu iti recomand sa vinzi si diferite cabluri usb universale. In rest, iti doresc mult succes cu magazinul. Sper sa ai si un sistem de afiliere, chiar as vrea sa promovez produsele tale, mai ales daca spui ca sunt diferite fata de alte magazine. Astept 🙂

    Like

    Reply
  2. Cristian Post author

    Am mers sa ma interesez in legatura cu un contract cu FanCourier, preturile sunt foarte bune. Momentam am contract cu Posta Romana, dar neaparat vreau si cu o firma de curierat rapida.

    Like

    Reply

Leave a Reply

