Îți dorești o schimbare? Du-te la vot!

Eu îmi doresc o schimbare, familia mea își dorește o schimbare, tu îți dorești o schimbare? Dacă da, votează, votează cu cine crezi tu că merită, nu cu cei care dau bani pentru un vot, nu cu cei care știu doar să ofere o pungă cu făină, ulei și câteva alimente. Astea se duc, dar schimbarea nu. Sunt tânăr, am votat pentru prima data și știu că am făcut o alegere bună. Schimbarea stă în noi, nu în generația care nu mai poate să facă nimic. Noi contăm, votul nostru este important, de ce să nu votăm când noi suntem schimbarea?

Prin neprezentarea la vot alții o să voteze în locul tău, o să voteze greșit. Dacă mergi la vot, votează așa cum crezi tu, nu pune ștampila pe mai multe opțiuni, asta înseamnă un vot anulat, adică ai mers degeaba la vot, asta înseamnă că ești mulțumit cu sistemul corupt din România, din țara asta frumoasă. Dar vorba aia, păcat că e populată. Și în acest an unele partide au jucat murdar, au oferit bani pentru voturi sau bine cunoscuta pungă electorală.

E dreptul tău, e dreptul familiei tale, e dreptul nostru să votăm. Eu m-am săturat de acesta guvernare, de toți cei din guvern care se joacă cu viitorul nostru, m-am săturat de tot. Școala nu mai e școală, sistemul medical nu mai se poate numi așa, corupția e la tot colțul. Noi plătim taxe, impozite și mai știu eu ce, iar politicianul ne fură. România nu mai e o țară corectă.

Leave a Reply

